dinsdag 22 juli 2008

Ding 14





Instant Messaging.
Ik heb al mijn medecursisten via Gmail uitgenodigd voor een chat.
Niemand is online. Godzijdank. Hihihi.. In het verleden heb ik prive MSN geinstalleerd.
En aangezien ik de computer meer zie als een praktisch iets dan speelgoed vond ik het ontzettend storend als er weer eens iemand inbrak voor een chat. Je kan jezelf wel steeds verbergen, maar dan moet je geen MSN nemen. Dus heb de software weer heel snel verwijderd. Als ik iemand wil spreken bel ik wel en vraag dan eerst ook of het gelegen komt.
Ik krijg voor de bibliotheek enge beelden van informatiemedewerkers voor de webcam die vragen beantwoorden en printjes en media meegeven aan de "bieb"koerier voor thuisbezorging.
De bieb is een groot magazijn....Brrr...Dit is wel erg zwart-wit.

4 opmerkingen:

Boekenwurm zei

Hallo Booker,

Ik heb je uitnodiging voor de chat niet ontvangenvia mijn mail. Nou scheelt het dat ikzelf ook geen chat-fan ben....!

Anita zei

Nou Booker, je gaat weer als een speer!

Anoniem zei

hi, ik deel je mening HELEMAAL. Ooit ook MSN geinstalleerd (en in een heeeeel grijs verleden zelfs ICQ, toen het enige chatding dat bestond), maar ik kreeg de zenuwen van het steeds zien dat anderen online zijn en dat lastigevallen worden als ik gewoon zelf achter mijn PC mijn eigen ding aan het doen was. Leave me alone, dacht ik elke keer als er weer iemand zich meldde...

Zoals jij zegt, het is ongevraagd inbreken, zo voelde het bij mij ook. Mail dan liever, dan kan ik zelf bepalen wanner ik het lees en wanneer ik reageer. Gauw dat MSN weer weggeflikkerd!

Het is een mooi ding, voor heel sociale mensen zelfs prachtig. beslist niet MIJN ding

carla zei

Hoi Booker,
Ik had inderdaad ook een chat-uitnodiging gekregen, maar was op dat moment lekker aan het WIMmen. Ben ook geen chat-type, maar ik zag wel dat Liesbeth met een bibliotheekmedewerker in Amerika aan het cahtten is geweest en zo een antwoord op een vraag heeft gekregen, dus je weet maar nooit....