vrijdag 9 mei 2008

Ding 7




We worden al aardig Flickr-gevorderd.

Dat API is wel erg ingewikkeld en technisch. Als iemand me dat eens in eenvoudig Nederlands kan uitleggen:Graag! By the way:

hoe vinden jullie mijn visitekaartje? Leuk speelgoed. Bij de Findr heb ik als tags library en bookshelves gedaan en kreeg maar liefst 787 foto's. (zie foto op visitekaartje). Nu nog een fotootje van de Flickr Color Picker (zie boven).
Spell with Flickr is wel grappig, vooral als een letter je niet bevalt, een klik erop en je krijgt een ander voorbeeld. Vandaar trouwens die letters bovenaan de 23dingen-site. En ik maar denken:
wat leuk aan elkaar geplakt...Nog even spelen met Flickr, vindt het hartstikke leuk, en dan op naar ding 8 alweer.....

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Booker! Jij bent al ver zeg! Ik zie opeens allemaal foto's op je blog. Ziet er meteen een stuk levendiger uit. Leuk hoor!

Anoniem zei

Ja leuk dat visitekaartje!

elisabeth zei

Hoi!
Ziet er goed uit!

carla zei

Hoi Bookertje,
Ik hoor dat je ziek bent. Ziek maar lekker uit. Misschien zijn de 23 dingen ontspanning voor je? Je bent zo lekker op weg, mooi visitekaartje. Ik ben tot 23 juni met vakantie. Groetjes en beterschap, carla

leeswolf zei

Hai Booker,
Dat ziet er professioneel uit!
Mag je mij ook een keertje leren hoe je zo'n visistekaartje maakt.

Ben je al weer beter?

Boekenwurm zei

Hoi Booker,

ik zie nog geen nieuwe dingen op je blog, ik hoop niet dat dat betekent dat je nog ziek bent! Maar als dat wel zo is : beterschap!

Boekenwurm zei

Hallo Booker,

Wie weet kijk je niet meer op je weblog maar voor het geval dat : ik ens je heel veel beterschap. Ik hoop dat het ooit weer goed,of in ieder geval een stuk beter met je schouder zal gaan.
veel groeten,Lidwien.