vrijdag 2 mei 2008

Ding 5


Die RSS feeds zijn wel handig, zeg. Als ik mijn Netvibes-pagina open zie ik in 1 oogopslag de nieuwe berichten. Nu Ding 5: Ik heb me aangemeld bij Technorati. Vind het wel een drukke site.
Weer veel gedoe voor ik doorhad hoe eenvoudig die site in werkelijkheid is. M'n eigen blog aangemeld en kon die vervolgens niet terugvinden, maar later is het toch gelukt.
Persoonlijk ben ik meer een fan van Blogliner: rustig en simpel. Wat bibliotheek Oss gedaan heeft met RSS feeds verdient navolging. Als klant zou ik het een geweldige service vinden als ik op de hoogte gehouden wordt van alle aanwinsten. Zelf heb ik wat feeds gevonden betreffend plaatselijk nieuws en dergelijke en een paar sites die ik regelmatig bezoek. Scheelt weer tijd want zoveel hou ik nu ook weer niet van mijn computer....

Geen opmerkingen: