donderdag 14 augustus 2008

Ding 20



Last.fm.
Het lukt absoluut niet om zelf een account aan te maken, de ene keer matchen de passwords niet
en dan is er weer wat. Er zit iets niet goed op die site. Maar goed, dan maar inloggen als 23 dingen en dat gaat wel.

Op zich is dit heel grappig: mijn favoriete artiest ingetypt: Lisa Stansfield en krijg meteen een song van haar te horen. Verder krijg ik ook Teena Marie en daar heb ik thuis ook nog een cd van liggen die ik eigenlijk helemaal vergeten was. Vervolgens krijg ik Taylor Dayne: hetzelfde verhaal:
Yes: die heb ik thuis ook! Dit is eigenlijk heel erg verrassend, zelfs verbluffend.
Voor de rest een beetje rondgesnuffeld en geluisterd: is duidelijk allemaal.
Enne..nee...ik hoef niks te delen.
Voor de bieb zie ik niet veel mogelijkheden, maar voor thuis is dit een leuk speledingetje.....

Geen opmerkingen: