donderdag 7 augustus 2008

Ding 19




Social networking.
Je hoort zoveel over Hyves dus die site heb ik even bekeken, wat namen van collega's geprobeerd en jawel: ik heb er een paar gevonden en als bedrijf bibliotheken Eemland.

Daarna Orkut bekeken en had meteen 13 contactpersonen en dat waren mijn medecursisten,
logisch want het is onderdeel van Google.
Prive heb ik hier niets mee, totaal geen behoefte om me in te schrijven.
Ik snap sowieso niet waar iedereen de tijd vandaan haalt om al die "vrienden" af te gaan.

'K ga liever met de honden wandelen en kom dan heeeeeel veeeeel vrienden tegen.
Verder 23 dingen Ning en Bibliotheek 20 Ning bezocht. 23 Dingen is nog een beetje ongestructureerd. Bibliotheek 20 vond ik wel weer heel proffessioneel eruit zien en heeft inhoudelijk ook nog wat te melden. Toch is het allemaal een beetje "rommelig". Voor de bibliotheekleden misschien een soort prikbordachtig iets waar ze ideeen kunnen spuien en tips kunnen geven.

Geen opmerkingen: